Sony HDR-FX7E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-FX7E zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Natasja74 22-08-2012
Geschreven voor: Sony HDR-FX7E zwart

Fijne camera, net niet te zwaar. Prachtige beelden.

Alleen vind ik het jammer (bij het uit de hand filmen) dat alles wat je aanraakt kraakt en tikt, wat tijdens het filmen uiteraard opgenomen wordt. Vooral de viewfinder, waar je met je oogkas tegen drukt en het cassette gedeelte, waar je rechterhand de knoppen bedient, zijn beweegbare delen en geven hinderlijke geluiden. Heel vervelend wanneer je de film bekijkt en allerlei ongewenste geluiden, tikken en kraken hoort. Bij de montage haal ik dit er uiteraard uit, maar is erg veel werk.

Over de beelden en gebruiksgemak ben ik erg tevreden.

Jan Bredewout 09-11-2007

Mooie camera maar...
Die 4 lux is niet best.
Ik gebruik de camera vaak binnen en dan is de lichtgevoeligheid belangrijk.
Heb nu de VX 2000 en die heeft 2 lux
is VEEL beter.
Ik vindt het jammer dat in geen enkele recentie dit genoemd is.
Dus.. Buiten een Super camera, binnen VEEL minder.

koos31 07-10-2007
Geschreven voor: Sony HDR-FX7E zwart

de camera 2 weken in bezit. daarom een voorlopige beoordeling.
het beeld is opmerkelijk goed. de belichting en scherpstelling verlopen vlekkeloos en heel nauwkeurig.
de bedieningsonderdelen zijn goed geplaatst en doordat een aantal knoppen naar eigen inzicht te duiden is, zeer handig in gebruik. uiteraard kan vrijwel elk opnamegebied handmatig worden aangepast.
het geluidsopname gedeelte valt wat tegen. er kan niets aan de gevoeligheid van de microfoon gedaan worden(geen zoom effect of windfilter).
de gevoeligheid in z'n algemeenheid is niet enorm.